Jak změníte své tělo za 14 dní - 4 druhy cvičení

4. září 2012 v 19:13 | Bellakris^ |  Cvicení

Vyberte si sport , který padne na míru vašemu životnímu stylu i náladě! 



Druh pohybu: Power plate
⇒ Pokud si chcete zpevnit tělo a vylepšit postavu, není nic lepšího než cvičení na power plate. Přístroj přináší vibrace do svalů, čímž jsou nuceny se reflexivně stahovat. Svaly by se měly díky vibracím stáhnout 30 až 50krát za sekundu oproti normálnímu stavu. Cvičení na power plate je díky tomu účinnější a hlavně rychlejší.

⇒ Na power plate se buď cvičí běžné cviky, jako jsou sklapovačky, kliky nebo dřepy, nebo se snažíte vydržet v jedné pozici a protáhnou si tak jednotlivé části těla. Každý cvik se provádí přibližně 30 až 60 sekund. Tímto způsobem posilujete vždy určitou skupinu svalů, můžete si tedy vybrat, jestli chcete posílit celé tělo, nebo se zaměřit na jednotlivé problémové partie.

⇒ "Power plate je velmi kvalitní stroj a na zpevnění postavy naproto bezkonkurenční," vysvětluje Radek Hlavatý z Holmes Place. "Po 14 dnech už je možné vidět první výsledky, ale hlavní je, že se člověk cítí mnohem lépe. Je však nutné zmínit, že i když jsou první výsledky viditelné, nejedná se o změny trvalé... Když pak budete měsíc sedět na gauči a mlsat čokoládu, vaše tělo se velmi rychle vrátí do původní podoby. Chcete-li, aby byl výsledek trvalý, doporučil bych pravidelný aerobní pohyb: běh nebo jízdu na kole v kombinaci s tréninkem na power plate."

Druh pohybu: Trenér
⇒ Cvičení s trenérem má řadu výhod, tou největší je motivace. Pokud ráno bojujete s nechutí vstát a jít cvičit, domluvená hodina s trenérem vás donutí. Treninkové programy jsou upraveny podle nejnovějších metod Holmes Place tak, aby umožnily bezpečně a efektivně dosáhnout vámi vysněných cílů.

⇒ "Výhodou cvičení s osobním trenérem je, že vám přizpůsobí program hubnutí a formování postavy přímo na míru vašeho těla," vysvětluje Martin Iterský z Holmes Place. "Celá jeho pozornost je zaměřena na vás a dokáže vás správně motivovat k lepším výkonům. Především pro notorické dietáře či lidi s menší vůlí je to účinná forma 'koučingu'. Proto již za 14 dní můžete vidět na své postavě výsledky. Pokud chcete výrazně zhubnout, určitě vám dva týdny stačit nebudou. Pravidelný trénink a upravený jídelníček - to je ta správná cesta k vaší vytoužené postavě, která vám vystačí dlouhodobě! Když nepovolíte..."

Druh pohybu: Pilates na reformerech
⇒ Se cvičením pilates na reformerech jsem se seznámila ve studiu More Than Pilates a hned jsem se do něho totálně zamilovala. Reformery jsou v podstatě pojízdné vozíky umístěné do vodorovného rámu, připevněné pomocí pěti pružin. Reformer pracuje s pevným i pohyblivým bodem, díky čemuž skvěle kopíruje princip svalové akce. Získáte tak daleko lepší kontrolu pohybu a jistotu, že od prvního cvičení zapojujete správné svalové skupiny.

⇒ Cvičení se skládá přibližně z pěti set různých cviků. Jsou to pomalé, plynulé pohyby vykonávané s maximálním soustředěním na přesné provedení a doplněné správným dýcháním. Krok za krokem tak mizí bolest, stres i napětí.

⇒ "Nejrychlejším prostředkem ke štíhlému a vitálnějšímu vzhledu je změna držení těla, které se dá vědomě upravit během několika vteřin. Abychom však nad napřímením páteře, zatažením bříška a správným držením hlavy nemuseli přemýšlet, trvá tento proces i několik měsíců," prozrazuje lektorka Anička Hrachová ze studia More Than Pilates "Co se týče tvarování svalů a úbytku tukové tkáně, proces samozřejmě trvá déle než 14 dní. Přesto je při denním cvičení už po pár dnech vidět hladší, napnutější a živější pokožka. Nejlepší kombinací je cvičení s aerobní zátěží, kvalitní strava a pozitivní mysl!"

Druh pohybu: Bodycombat
⇒ Dostat tělo do formy vyžaduje jak pevnou vůli, tak pravidelný pohyb. Proto je důležité vybrat si takový, který člověka bude bavit. Celosvětový hit jsou nově programy Les Mills, ve kterých si můžete vybrat ze tří základních druhů aktivit: BodyPump, BodyCombat a BodyBalance. Já si vybrala BodyCombat, který posiluje kardio v celém těla a navíc je inspirován celou řadou bojových umění.

⇒ V jednotlivých cvicích poznáte vliv karate, boxu, taekwonda, taiči nebo muay thai. Při hodině však jde hlavně o tvarování klíčových partií, spalování kalorií a hubnutí. Důraz je kladen na rychlost, sílu a vytrvalost. Stejně jako ostatní programy Les Mills začíná BodyCombat každé tři měsíce s novou choreografií.

⇒ "BodyCombat je spolu se všemi programy Les Mills rozšířený ve více jak osmdesáti zemích světa a momentálně jsou fitcentra Holmes Place jediná, kde se tyto sporty cvičí," prozrazuje trenérka Ria Hrušovská z Holmes Place. "S BodyCombat je možné zformovat postavu za 14 dní! Moje doporučení je cvičit třikrát týdně a přidat další aktivity jako například BodyPump (silová vytrvalost) nebo BodyBalance (kombinace jógy a pilates). Poraďte se však s osobním trenérem a výživovým poradcem. Správné stravování je základ!"
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Piješ alkohol?

Ano
Ne

Komentáře

1 Mell Mell | Web | 4. září 2012 v 19:53 | Reagovat

dobré rady, ale radši zůstanu věrná Jillian ;D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama